Podjetje Go4Panda d.o.o. svojim strankam omogoča vračilo blaga.

Vračilo blaga za fizične osebe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) lahko ob predhodni odobritvi prodajalce vrne blago. Rok za morebitno vračilo blaga je 8 dni od prevzema blaga. Potrošnik svojo zahtevo sporoči na info@go4panda.com. Stroški vračila blaga bremenijo potrošnika.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga.

Blago mora potrošnik prodajalcu vrniti nepoškodovano in v originalni embalaži. Po vračilu blaga se višina vrnjene kupnine določi na podlagi spodnjih kriterijev:

    • Ocena A: Blago je nepoškodovano, v originalni, neodprti in nepoškodovani embalaži. Obračuna se stroške manipulacije v višini 20% vrednost blaga (brez DDV).
    • Ocena B: Blago je neuporabljeno, nepoškodovano, v originalni, odprti in nepoškodovani embalaži. Obračuna se odškodnina v višini 30% vrednosti blaga (brez DDV).
    • Ocena C: Blago je bilo uporabljeno, je nepoškodovano, v poškodovani embalaži. Obračuna se odškodnina v višini 50% vrednosti blaga (brez DDV).

 

Vračilo blaga ali storitve ni možno:

    • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
    • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
    • za blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se potrošniku ne vrnejo. Na TRR potrošnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva potrošnik, se vrne le vplačani znesek zmanjšan za morebitne stroške manipulacije ali odškodnino. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.
Podjetje vrne prejeta plačila znižana za morebitne stroške manipulacije ali odškodnino potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če podjetje zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

 

Dodatni napotki za vračilo

Pripravili smo kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane površine
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku
  • aktivacija in registracija programske opreme ne sme biti opravljena. V kolikor je bila aktivacija opravljena, izdelek pred pošiljanjem v odstop od pogodbe ponastavite na tovarniške nastavitve, ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat,
  • vidne sledi uporabe (prah, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe,
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji. Ne vgrajujte naprav dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,
  • v primeru, da prejmete poškodovano embalažo nam posredujete dokazilo: zapisnik o poškodovani pošiljki Pošte Slovenije.

Vračilo blaga za pravne osebe
Pravne osebe lahko odstopijo od pogodbe pod enakimi pogoji kot fizične osebe.